hejdå kili kids

Bilder från igår.
 
Igår gjorde jag min sista dag på Kili Kids, precis som jag skrev i förra inlägget. Blev en bra dag, 4 nya barn fick jag träffa också som hade kommit till barnhemmet. Det gjorde ont i hjärtat att säga hejdå, men ondast gör det att veta att jag vet inte hur de kommer må, hur deras framtid kommer bli osv. Men jag önskar de alla en bra framtid, deras glädje, är min glädje! Underbara små kids, tack för dessa 4 veckor, och för allt de gett mej, det har gjort mej till en annan person och de har lärt mej att uppskatta de lilla i vardagen. Jag kommer sakna er, speciellt mina pärlor Daima och Noella ♥ En underbar tid är slut och nu vänder jag blad och startar om på ett nytt kapitel, imorgon flyttar jag till en liten by utanför Moshi!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så fina bilder! <3
Du gör det så bra vännen! Och din tid på nästa stället kommer bli bra!
Kram

2013-12-18 @ 12:40:22
URL: http://emeliebohlen.blogg.se
Postat av: A

Ett tag sen du uppdaterade nu och jag hoppas på att din frånvaro beror på brist på tillgång till internet men att du mår BRA! Önskar dig ett riktigt riktigt GOTT nytt och framför allt mycket BÄTTRE år än det som har varit!! Stor kram!

2014-01-01 @ 20:08:48
URL: http://annmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0