130228

Det här är ju hur kul som helst, jag menar, jag har bloggen för jag vill peppa och kunna hjälpa andra och helt plötsligt har jag 300 läsare per dag som jag hoppas jag kan ge nån inspiration eller nått tips till, eller bara dela erfarenheter med. Hoppas ni stannar och tack för alla fina kommentarer ♥
 
Idag har varit en riktigt tung dag, jag sitter med plåster på hela armen men just nu är jag ganska så ångestfri. Alltså, dagen har varit full med ångest och sen kom inte min läkare och gjorde något bättre. Utan jag blev fullständigt rasande och i sånahär lägen blir allt svart och jag gör precis vad som helst. Det är det som är det läskiga, att jag tappar kontrollen helt över mej själv. Om jag hade varit i frihet hade jag förmodligen tagit en överdos, nu satt jag inlåst så det blev nya sår på armen istället- inget av det är någon lösning det vet jag men jag har inte kraft till annat just nu. Mitt förtroende till min läkare sjönk och jag känner mig så himla överkörd och lurad. Det går inte att beskriva, att ha LPT är... kränkande!! Och mycket mer där till men man känner sig inte som en värdig människa, alla bestämmer över huvudet på än och dina ord betyder ingenting. Jag vill verkligen bara härifrån, men just nu vet jag inte vart, jag känner mig inte hemma nånstans, så jag har liksom inget att komma till. Men det är ett problem jag inte behöver fundera på just nu för jag kommer ju inte härifrån än. SKIT.
 
Dagens bästa och förmodligen det bästa på flera veckor; en timma i solen med favoriten samtidigt som snön droppade bort från taken. Sol och den sjuksköterskan är den bästa medicinen som finns. Varken lyrica, iktorivil, theralen eller någon annan medicin kan få mig så lugn som hon kan. Och solen, som jag njuter av den. Det var lycka. 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

läste du vigklippt ängel också av berny? :D älskar såna böcker även om dom är hemska också ..

2013-02-28 @ 20:53:37
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Stina

Vilken fantastisk blogg du har där du delar med dig dina erfarenheter som inte alltid är så roliga:( jag har själv mått psykiskt dåligt (dock inte alls så allvarligt dåligt som du) och måste berömma dig för att du orkar/vill berätta om det för så många andra. Du ska veta att du inte är ensam! Styrkekram!

2013-02-28 @ 22:15:30
URL: http://haglundstina.blogg.se
Postat av: Janina

Att LPT är kränkande är så sant, men tur att det finns nån sjuksköterska som du gillar! Kämpa fina

2013-03-01 @ 05:50:15
URL: http://janinaw.devote.se
Postat av: unwanted

Måste vara skönt att skriva av sig.. skriv, prata och utryck dig.. kram

2013-03-01 @ 06:37:29
URL: http://unwantedandwanted.blogg.se
Postat av: Jozephine Oskarsson.

Superfin blogg! :)

2013-03-01 @ 08:23:08
URL: http://queenwe.blogg.se
Postat av: Matilda - nail art & foto

kämpa kämpa. jag vet hur det är att må dåligt, men man kan ta sig ur det, även om det känns helt jäkla omöjligt. Du är stark tjejen!

2013-03-03 @ 23:49:23
URL: http://ttille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0