att dö för under hundralappen

Jag får så himla många fina kommentarer och mejl av människor jag både känner och inte känner, om bloggen. Tack ♥ Om att jag är så stark som är så öppen om allt, att de inte fattar hur jag klarat mig igenom allt. Men jag känner att jag måste bevisa att det går faktiskt, efter fem år med psykiska ohälsa går det att bli frisk, hur många diagnoser jag än må ha. OM JAG VILL. Det ska jag bevisa för er, att det går att bli fri. Det är därför jag har den här bloggen och skriver så öppet om saker. 
 
Varför skulle jag inte skriva öppet om saker förresten? Jag har väl inget att skämmas över. Jag har inte valt att må dåligt. Det gör ingen. Men hur man sen hanterar sitt sätt att må dåligt på är olika från person till person.
 
Jag vill så gärna så gärna kunna hjälpa människor som har varit med om samma saker som jag, eller som går igenom det nu, jag vill utrota paracetamol från världen och göra varenda människa frisk. Det lär ju aldrig gå, det vet jag också. Men jag kommer kämpa för att visa hur farlig en sån "liten vanlig" tablett som panodil eller alvedon är, jag kommer berätta min historia om hur jag gläntade på döden, jag vill skrämma folk, få folk att fatta! Men jag kommer inte visa min ångest i bloggen. För än idag är jag inte fri men jag är påväg... och jag ska ta med mej mina erfarenheter och förhoppningsvis kunna skydda andra. 
 
Panodil, alvedon och dessa tabletter med paracetamol skulle jag aldrig rekomendera någon att ta, inte ens i vanlig dos. 68:- kostade det för veckor på intensiven medvetslös, att va millimeter från att dö. 68 fjuttiga kronor dödade mig nästan!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är helt fantastiskt när folk ser en som ens förebild. Du ska ta dig ur de här fina du. Kram

2013-02-09 @ 22:55:53
URL: http://johannacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0