klagan

Egentligen borde jag inte klaga på en "vanlig" förkylning efter denna jävla höst, men nu gör jag det ändå. Sen i måndags har jag haft halsont, snorigt, feber, värk i kroppen, kräkts och de senaste dagarna inte tagit mig ur sängen. Idag fick jag iallafall konstaterad halsfluss, så nu ska jag svälja världens största tabletter i 10 dagar/ 3 gånger om dagen. Himla lätt när man knappt kan svälja en klunk vatten utan att vilja skrika rakt ut.

Och nu får jag börja om på ruta ett igen. Komma upp på bena, börja gå osv. Precis när jag kommit en bit påväg. Så jävla drygt, så jävla skit det är att inte ha en kropp som är som den ska.

Läkaren konstaterade också att jag kommer vara otroligt lättpåverkad att bli sjuk osv. Då ångrar man verkligen vad man utsatt sin kropp för.

Nya tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0