sms från mor

Jag får tårar i ögonen samtidigt som jag blir så glad. Tänk om jag hade blivit en ängel den där dagen/ dagarna. Detta sms fick jag av mammsen ikväll;
"Varje kväll tänker jag tanken
- hon lever, fan tänk vilken tur vi hade att hon följde med mig till akuten. Vaknade igen, klarade sig genom allt jävla skit och plågor. Meningen är att du ska leva och då menar jag LEVA!
Om det fanns/finns nån mening att du skulle dött då hade du vart en ängel, men nu är du här hos oss/ men ändå inte.
Jag hoppas att du kommer ut och kan leva ett liv som du är nöjd med och klarar.
Jag älskar dig så mycket"

Jag tycker om dej mamma och skulle inte överlevt om du inte suttit och vakat vid min sida alla dessa helvetes dagar.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är bäst! Du kommer att klara detta.
Massa kramar /Emelie

Svar: Vi klarar det finis! <3
ordtrassel.blogg.se

2013-01-24 @ 21:11:39
URL: http://emelly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0