jag lever

Hej världen tänkte jag skriva, precis som att hela världen läser denna ödsliga blogg. Men nu kanske jag är tillbaka, iallafall lite. Min data tog ju någon personal sönder i början av sommaren så det är först nu jag tagit tag i allt och skaffat mej en ny macbook, denna gång blev det en macbook air. Super smidig att ha med på resor och den väger verkligen inget! Trots allt saknar jag min gamla hederliga macbook men man vänjer väl sig. Så nu har jag knappt en enda bild på denna data, lite öde så att säga- precis som det varit här på bloggen. 
 
Förövrigt har väl sommaren segat sig fram. Skulle ju åka till Cypern senast jag skrev och där var jag (med familjen). Och sen dess har jag inte haft någon mer LPT permis utan spenderat den mesta av tiden på avd 21, vart ute med personal, vänner och familj. Annars verkligen inget skoj eller speciellt som hänt. Mer än att jag kommit fram till att psykvården är skrämmande. Jag tog min senaste intox i början av sommaren och det är faktiskt ett ganska bra tag sen jag skar mig, är så trött på att skära mig för jag tycker det ser så förjävligt ut. Har väl tyvärr nu kommit in i en liten ond cirkel med mat och motion, men jag försöker. Och jag har varit med om vidriga saker inom psykvården på denna avdelning nu i sommar saker som man inte ens trodde fick hända. Hemskt!
 
Idag har jag haft en bra(!!!) dag! Och det är typ första gången på evigheter. Jag har fikat med pappa, träffat min läkare, sen har jag haft picknick med min allra största favorit, vi hade tre toppen bra och sköna timmar ute i solen med gott att äta och massa att prata om. Den tanten är den allra bästa medicinen för mig! Och det var typ första gången denna sommar jag var ute i solen kändes det som. Kan tala om att jag är väldigt blek. Nu på eftermiddagen har en personal klippt mig, toppen att bli klippt gratis bara sådär! 
 
Kvällen kommer bestå av powerwalk (inget spring här inte då jag äter pencillin) med min bästa träningsvän, Carolina. Efter 10 km i benen brukar det kännas väldigt skönt.
Ha en fin fredagkväll allihop!
 
PS. Jag är alltså fortfarande inlagd på psyk, avd 21 med LPT (tvångsvård). Nu har jag variit inlagd ett år och en halv månad för att vara exakt. Känns totalt värdelöst. Men nu är det bara 7 dagar kvar till en lååååång LPT permission då jag ska göra nått som jag aldrig lär glömma...

Kommentarer
Postat av: Jenny Hermansson

Kul att höra av dig igen, heja heja heja dig!! :)

Svar: Tack söta du!! Vad go du är :)
ordtrassel.blogg.se

2013-09-14 @ 12:35:02
URL: http://jennyhermansson.se
Postat av: A

Äntligen! Jag började faktiskt bli riktigt orolig för vad som kunde hänt med dig!! Kram!!

Svar: Nej men det ska du inte bli fina du! Hoppas allt är bra med dej <3 kram!
ordtrassel.blogg.se

2013-09-15 @ 21:17:00
URL: http://annmi.blogg.se
Postat av: Diana

Hur är det med dig?

2013-10-15 @ 14:37:38
URL: http://ddiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0