hjärteplåster

 
Jag har fått "hjärteplåster". De kan nog inte radera min ärr, men de kan nog hjälpa mig till ett liv med mindre självskadande, om jag har framme den här lappen och den här burken kommer iallafall tanken komma, "jag borde inte" vilket kanske leder till att jag inte skär mig. Det där lät lätt som en plätt och det är det ju inte. Men att läsa sånt här från sina vänner, det ger än kraft och styrka för man vill inte oroa de, göra de mer illa än vad man redan gjort genom att skada sig. 9 dagars fight och krigande väntas innan jag intar varmare breddgrader och också infektionsrikare breddgrader. 
 
På tal om att man inte vill oroa eller göra vänner och närstående mer illa än vad man redan gjort, så kommer det upp ett inlägg om det lite senare. Ur en väns perspektiv, som fått vara vid sidan om och "bara" kolla på. Fick lite blogglust efter igår så jag kör på så mycket jag orkar och vill. Men nu kommer snart hon den där jag skrev om som jag skulle sakna att inte ha som medpatient hit och hälsar på mig, med sig har hon semlor. Kalas! Såhär i snöstormen. 

Kommentarer
Postat av: Y A S M I N E

Gud så fint gjort!

RE: Tack så mycket!

I den andra delen som kommer upp snart har jag fått en väldigt... konstig/förvirrande fråga. Det är en tjej som blir avundsjuk när hon läser om tjejer med anorexi... har du hört det förut?

2013-03-13 @ 18:00:02
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0