drömmar är till för att upplevas

Igår plockade de bort nästan alla mina stygn på min arm, 18 stycken. Nu har jag "bara" 13 kvar och sen är mitt mål att aldrig mer skära mej, med vare sej rakblad, glasbitar eller annat. Nu ska jag bli fri, skärfri!Min arm har redan fått tagit mer stryck än vad den egentligen behöver. Hejdå rakblad, för nu är de borta. Jag gav dom till en personal jag litar på och nu ligger dom i soppen. Där hör dom väl bäst hemma. Det är nog nu, flera gånger till akuten varje dag är inte hållbart.
 
Det har jag insett själv också. Så hejdå allt som har med rakblad att göra, jag vill inte ha mer med er att göra för jag ska faktiskt till Tanzania den 21 september och volontärarbeta på ett barnhem!!! Ja det är sant, jag bokade det idag. Tror knappt på det själv. Det har varit min högsta önskan och största dröm länge länge nu, och i höst blir den sann!! 
 
Så nu ska min arm få läka och jag håller på att trappa ut 2 mediciner och håller på att trappa in en ny. Får se vad resultatet av detta blir, men vad jag vet är att jag bara är några månader från min livs dröm. Följ dina drömmar, för om du verkligen vill så kan det bli möjligt ♥
 
                             ph by me

Kommentarer
Postat av: Matilda

ahhhh du är så duktig :D:D

2013-04-23 @ 19:59:22
URL: http://ttille.blogg.se
Postat av: Anonym

du är fantastisk. och inte nog med det.
Gud älskar dig. ville bara säga det, hoppas du får en fin kväll!

2013-04-23 @ 20:02:15
Postat av: kampentillbaka

du är så jävla stark,förstår du det ?! åh gryyyyym, du klarar detta.du klarar ALLT<3

Svar: tack allra finaste du <3 det där värmer så otroligt mycket! tror på dej!!
ordtrassel.blogg.se

2013-04-23 @ 23:46:53
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se
Postat av: Elin

Så klokt av dig. Hitta något att satsa på, i lagom tid och takt. För mig är det lite tungt men det får gå. Än gör jag något som måste finnas i ett liv, om än att jag inte lever det. Men det kommer nog.
Kram

Svar: det kommer en dag då vi båda kan leva livet fullt ut! tror jag <3 kram
ordtrassel.blogg.se

2013-04-24 @ 03:26:00
URL: http://www.uturanorexin.blogg.se
Postat av: jen

det klarar du!!:)

2013-04-24 @ 11:19:54
URL: http://jenofgefle.blogg.se
Postat av: Hanna

good things happen to good people! Så himla roligt att du ska få åka till Tanzania, jag kan tänka mig att det du ska göra där passar dig perfekt! :)

2013-04-26 @ 20:32:40
URL: http://hannasofiaholmberg.blogg.se/hanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0