4e februari

Idag var det dax för blodprov igen (tar det 1 gång i veckan) och jag är ganska svårstucken efter alla dropp och blodprov jag fått gå igenom den här hösten. Men på 4e försöket så gick det, jag bara skrattar medans sköterskan tycker så synd om mig. Tänk att jag var så stickrädd i somras och nu, no problems. 
 
Lite kul att jag bad de lägga till blodprov på B12 och folsyra då jag har haft brist på det förut. Och visst hade jag brist på det, så nu får jag käka ännu en medicin. Men den kanske kan ta bort lite av min trötthet. Inte för att det är kul att både järnbrist, B12 och folsyra brist men att jag kan lista ut det innan läkarna fattat det. Har lärt mig så himla mycket under den här sjukhusvistelsen, både om sjukvård och mitt psyke har blivit så mycket starkare.
 
Varit ute för första gången på två veckor idag, för äntligen börjar pencilinet göra verkar och halsflussen försvinna. Stapliga ben så nu är det bara tränatränaträna för att orka. Är ju trots allt inte allt för länge kvar till Thailand (får LPT permission när vi ska dit om ni undrar). 
 
Mitt LPT var uppe i förvaltningsrätten förra tisdagen och idag kom beslutet om fortsatt tvångsvård i 6 månader. Orkar inte ens kommentera. JAG VILL BARA HÄRIFRÅN. 

Kommentarer
Postat av: Janina

Fina du.
Livet är fint. Man måste bara våga.
Styrka till dig och allting är möjligt. Mot alla odds så lever du ju - tänk på det och använd det till att kämpa!

Svar: Du är så fin och gullig lilla du! Mot alla odds lever vi båda och det måste betyda att vi SKA leva <3 kramisar
ordtrassel.blogg.se

2013-02-05 @ 08:34:04
URL: http://janinaw.devote.se
Postat av: thilda

Kom igen kämpa!! Du klarar det och det vet du! peppa till thailand och hoppas du blir brun och får njuta då :)

Svar: i will, mitt mål just nu!! :D
ordtrassel.blogg.se

2013-02-05 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0