meduciner

Jag är 19 år och äter mediciner som om jag vore 70 år. Är så himla förvirrad just nu, har så himla mycket mediciner som ska tas olika tider, innan måltid, efter måltid osv. Och nej tyvärr, personalen har inte all koll så koll måste jag ha lite själv också. Men det är svårt när man inte vet vad alla mediciner heter ens. De måste ju ha så jävla konstiga namn också, vilket inte gör det lättare. 
 
Jag vet bara att jag är 13-14 olika mediciner vissa en gång om dagen, vissa 2, 3, 4 gånger.
Så just nu går tiden åt på att koncentrera sig på att komma ihåg och ta varje medicin. Känns det som...
 
Förvirrad tjej. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Josefine, är det säkert att bloggen är konstruktiv för dig just nu? Tänker på risken i att den sjuka delen får andras uppmärksamhet och att det blir "det man är bra på". Vet hur skönt det är att skriva av sig, men det slinter lätt över till att man, som rop på hjälp, behöver berätta för sina läsare om att man är sjukast. Det har liksom hänt till slut att intresset för min blogg tredubblas så fort det har hänt någon självskada.

Kämpa på!

2013-02-07 @ 14:26:54
Postat av: Julia

Tack fina du! Din blogg är väldigt fin också, och läsvärd! Haha, ja jag tar också massa mediciner. Har en app i mobilen för att komma ihåg alla.

2013-02-07 @ 20:38:34
URL: http://enrymd.blogg.se
Postat av: Emelie

Vad är det för mediciner du tar? Och vad har de för syfte?

Svar: Olika vitaminer, järn, pulssänkande, sömnmedicin, lugnande, antidepp bla.
ordtrassel.blogg.se

2013-02-08 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0