mycket har hänt

Ja, sen jag skrev sist är det mycket som har hänt. 
Det har blivit sommmar. Jag har hunnit "byta" (rymma) så jag hamnade på avdelning 21 istället, i bälte. Och där är jag nu kvar. Inte så vidare värst lyckat. Min favorit personal har hunnit gå i pension så jag har hunnit sakna henne en hel del. Jag har besökt akuten ett flertal gånger för att bli ihop sydd. Jag har hunnit umgås med flera vänner. Och så vidare och så vidare. 
 
Nu är det precis 3 månader kvar tills jag är i Tanzania och jobbar på barnhem, jag längtar!
Men mitt LPT som går ut den 25 juni har också blivit förlängt, inte så skoj men jag har lärt mig leva med det.
Jag kommer fortsätta med min ECT behandling på måndag och lite till framåt och förhoppningsvis hjälper den mig tillräckligt.
 
Alldeles nyss prata jag med min allra bästa tant vän i telefon och vi önskade varann glá midsommar! Tänk att hon kan få mig så glad så glad :)

Kommentarer
Postat av: A

Oh, vissa borde det nästan vara förbjudet för att gå i pension! Hade en kollega som gick i pension förra sommaren och jag saknar henne fortfarande så jag håller på att gå itu ibland. Och om ett år står nästa favorit på tur. Jag kommer att gråta floder. Trygga människor som bara måste finnas där!!
Kram!

2013-06-22 @ 10:55:45
URL: http://annmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0