lite update

Veckan har varit jobbig och ganska turbolent. Onsdagskvällen fick jag spendera på akuten, det var jobbiga minnen. Och jag känner att veckan som kommer, kommer bli minst sagt lika jävla jobbig, iallafall till att börja med för då är det massa möten, vilket jag verkligen HATAR. Jag hoppas hoppas hoppas jag kommer slippa all ångest när jag ligger på stranden i slutet av veckan. Att jag kan få njuta, fota, äta gott, upptäcka, se massa saker, snorkla, träffa trevliga människor, shoppa och bara få LEVA lite. 
 
Innnan jag far iväg till Asien ska jag firas på hemmaplan x2, packa, ha möten och träffa några saknade människor. Återkommer säkert, annars vet ni vart jag är... På någon paradisö och lever livet! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

:( Finis du förtjänar bättre! Kämpa! Snart ligger du på en strand och har det awsome.

Kram <3

Svar: Tack Emelie, jag tänker så mycket på dej och hoppas allt blir bra för dej <3 och för mig! vi är då ena kämpar! kram <3
ordtrassel.blogg.se

2013-03-17 @ 17:01:26
URL: http://emelly.blogg.se
Postat av: A

Jag hoppas så att du kan få må bättre när du kommer iväg!! Själv mådde jag sämre när jag åkte iväg över sportlovet, allt kom ikapp mig ännu mer då, men för dig blir det ju ett välbehövligt avbrott från en avdelning full av ångest och sjukdom, så kanske kan du få lite vila från jobbiga tankar och ångest. Jag håller tummarna för det!
Kram!

2013-03-17 @ 20:15:54
URL: http://annmi.blogg.se
Postat av: Y A S M I N E

Kära du, hoppas verkligen att veckan vänder. Även om det inte känns så <3

re: Minns att jag läste något bland dina tidigare inlägg om patienter som jämförde vem som vart närmast döden, vem som var värst. Det är ju som om det skulle pågå något slags OS i psykisk ohälsa, patetiskt.

2013-03-18 @ 19:13:13
URL: http://medy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0