som jag kommer sakna det

Mina lyckopiller, älskade små ungar, Noella och Daima ♥ 
 
Imorgon är min sista dag på Kili Kids, det kom jag på idag. Det gjorde ont i hjärtat och några tårar föll när jag kollade på bilderna på Noella och Daima, mina två favoriter, mina lyckopiller! Just nu önskar jag inget annat än att de kommer få ett bra liv båda två trots det de upplevt tidigare i livet, det kommer inte gå en dag utan att jag tänker på dem och undrar hur de mår och har det. Efter 4 veckor tillsammans med alla dessa barn känns det riktigt konstigt att lämna de alla, man kommer närmre de än vad man tror och de gör avtryck för livet i än. De har gett mej så mycket glädje, kunskap och kärlek. Kili Kids, vad jag kommer sakna det och vad jag inte vill säga hejdå imorgon. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0