at golden beach, greece

Två bilder från Kreta oktober 2013
 
Vi spenderade varje dag på den här stranden, Golden Beach. Från morgon till kväll, vi bara slappade i solstolen med musik i öronen eller en bok i handen. Gött liv, slappt osådär. Är så glad att nästa resa jag har framför mig nu är ett stort äventyr där, upptäcka saker, leva i en annan kultur, klara mig själv, förändra livet för några små barn, lära känna nytt folk. Helt enkelt- annat att tänka på och väldigt mycket arbete som endast går att beskriva med "wow så häftigt"! 8 dagar kvar nu... :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Hermansson

ser så härligt ut! men ännu härligare att du ska komma iväg till Afrika igen! hoppas att det blir fantastiskt, det förtjänar du! kramar vackra du

Svar: tack snälla söta rara! dina kommentarer gör mej så glad ska du veta :) jag längtar verkligen efter afrika och hoppas denna gång blir hur bra som helst! afrika is the shit! :Dkram finis
ordtrassel.blogg.se

2013-11-14 @ 21:51:36
URL: http://jennyhermansson.se
Postat av: A

Oj, vad fort det gick med din nästa resa! Jag hoppas att den kan bli vändningen till det bättre för dig! Att det blir ett slut på de dåliga åren nu och en början på ett nytt och mycket bättre liv!
Kram!

2013-11-14 @ 22:08:20
URL: http://annmi.blogg.se
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ingen fara

2013-11-18 @ 11:44:47
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0