en bättre fredag

Igår, vet ni vad? Jag hade en BRA dag!!! Jag menar hur ofta har jag bra dagar nu förtiden? Ångest finns självklart med mig hela tiden och på kvällen förföljer den mig ännu värre. Men det gick att stå ut när man tänker på den fina dagen man hade haft. 
 
Jag solade och åt glass med bästis, sen tog vi en kort promenad innan jag var tvungen att vara tillbaka till avdelningen för att gå till medicin och ta olika sorters prover och tester. Blodprover lyckas ingen med så de ska försöka idag igen, VARFÖR är min kärl så sönderstuckna? Blir tokig, tur att jag är van och inte tycker det är så vidare värst läskigt längre. Har ju varit med om värre saker...
Sen kom två fina flickor upp med fika och gjorde mej glad, vi pratade och fikade sen var jag nöjd och belåten. Tack för fikat och sällskapet tjejer! 
 
För vet ni? När man legat inlagd på sjukhus i 8 månader, då är det många som ger upp tillslut. Men det är dom som inte gör det som jag skulle vilja ge allting och lite till, till. Ni är så fina och betydelsefulla ♥
Om det inte vore för er så hade jag troligen inte överlevt veckorna på intensiven för då hade jag aldrig behövt kämpa för att få se er igen, men det va precis vad jag fick göra vilket gjorde att ja, jag klarade det ju faktiskt. Min lever är känslig, jag är känslig men det spelar ingenroll när jag överlevde. 
 
I torsdags hade jag ett möte som jag fasat för såååå länge sååå länge. Jag HATAR möten, verkligen hatar. Ingen trodde jag skulle vara med men efter att ha fått slänga stolen i väggen så gick jag in på mötet, lyssnade på vad som sas och försökte förklara lite. Efterråt fick jag höra duktig jag var som var med. Kanske kan jag också vänja mej med möten någon gång.. Men vem tycker det inte är jobbigt med tre ansikten som stirrar på än och frågar hur man mår? Vi kom fram till en sak men det berättar jag imorgon eller något. Sen fick jag även ett besked som slog knut i min mage. "Hon finns, hon finns, hon finns", det skadar ju inte att tänka så iallafall. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du får fler bra dagar<3

Sv: ja LPT är bara så fel men ändå så rätt, men bara för att man har det så ska man fortfarande bli behandlad dom en människ... Jag förstår inte hur du stått ut så länge... Du är så jäkla Stark!
Vad tror du? Kmr dom förlänga det igen?

Jag har en helt ok dag, har fått åka hem och hämta grejer så det är 5e gången på 7 veckor jag visat mig ute. Helt galet att inte ens få gå ut!

Hoppas du får en fin helg!

Kramar

Svar: Jo, dom har förlängt mitt LPT. FYFAN säger jag bara, ORKAR INTE. Men det gäller att orka ändå så det är "bara" att orka vidare. Hoppas allt är okej med dej!!! Många kramar finis <3
ordtrassel.blogg.se

2013-05-18 @ 13:08:01
URL: http://sarasvensons.blogg.se
Postat av: Matilda

åh vad skönt att du hade en bra dag! Min ångest har kommit tillbaka allt mer nu, det suger. :(

Svar: kraaaam tillbaka finis<3
ordtrassel.blogg.se

2013-05-18 @ 23:11:40
URL: http://ttille.blogg.se
Postat av: Felicia Johansson

Jag är så glad över att du lever ska du veta fina vän! Vi måste ses någon dag igen framöver, är så glad över att kunna få träffa dig och att få se dig le! Puss

2013-05-19 @ 01:12:23
URL: http://feliciavendela.wordpress.com
Postat av: Cecilia Par

Stark är du, du fina <3

Svar: tack finis<3
ordtrassel.blogg.se

2013-05-20 @ 20:28:23
URL: http://www.famlafint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0