infektion & volontärresa

Ungefär såhär känner jag just nu.
 
Jag har gått och fått en infektion i ett av mina sår vilket gör att jag också fått feber vilket inte är sådär jätte härligt. Jag har frossa varvat med svettningar hela tiden men jag äter pencillin nu så jag hoppas snart på att må bättre. Förövrigt är jag nyklippt (eller det var väl en vecka sen) och på avdelningen har det varit skit rörigt. Så jag fick sova hos bästis en natt, väldigt spontant men åh, så skönt!! I veckan väntas typ ingenting, lite besök och sådär men annars lugnt hoppas jag.
 
Igår fick jag bekräftelse på att från och med den 20 september har jag en plats på ett barnhem i Moshi i 10 veckor framåt. Jag är alltså inte tillbaka i Sverige försen i slutet av december (tar en sväng till Zanzibar också) och jag läääängtar såhääääär mycket! En dröm som går i uppfyllelse helt klart ♥

Kommentarer
Postat av: B

Krya på dig! :)

Svar: tack snälla du! :)
ordtrassel.blogg.se

2013-05-14 @ 17:01:20
URL: http://www.beriz.blogg.se
Postat av: Anonym

Får du permission då eller blir du utskriven hel? Släpper sjukhuset på allting då? Eller hur går de till? Skulle va roligt om du berättade kram

Svar: Vet ingenting så långt fram. Förhoppningsvis får jag en sommar i frihet först! Kram tillbaka
ordtrassel.blogg.se

2013-05-14 @ 21:48:10
Postat av: Jess

Låter ascoolt!
Måste du betala för det eller får du bo gratis och sånt? Och var det svårt att bli utvald att få åka?

Svar: Har skrivit ett inlägg om resan nu! Kraaaam
ordtrassel.blogg.se

2013-05-15 @ 00:20:13
URL: http://slightdaze.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0