det nattsvarta

Söta kommentarer jag får, tackar och försöker suga åt mig de peppande orden jag får!
 
Annars mår jag ganska nattsvart just nu, därför det mest ekar tomt här. Önskar jag kunde säga det ekade tomt i mitt huvud också, men har fått massa skrikande röster på besök som dödar mig långsamt... Eller fyller på mig med en liter ångest i timmen kanske man kan säga. Varje dag har slutat i panik, väggen har fått ta mycket stryk, jag får ta stryk och dom som ändå finns kvar, dom får nog också ta lite stryk. Det är fruktansvärt påfrestande just nu och jag kommer inte överens med mig själv alls längre. Innan fanns det ändå en gnutta Jossan men inte nu längre.
 
Tröttsamt att höra "det blir bättre" för hur vet ni? Varför har jag då mått såhär i 6 jävla år fram och tillbaka? Ni kan säga, men ni kan inte veta. Paranoid, ångestfylld och ledsen ska jag strax krypa ner i sängen och se om jag kan få mer än 3 timmars sömn, den nya medicinen kan ju faktiskt hjälpa även om jag provat den förr. Dagen imorn kan ju faktiskt bli bättre när jag får prova den nya morgonmedicinen... Men jag har svårt att tro att tabletter kan skapa lycka eller lugn. Tabletter förknippar jag med hemska saker och att svälja dom gör lika ont varje gång. Fast inte riktigt så ont som det gjorde när jag hade "allvarlig leversvikt" av de hemskaste tabletterna någonsin som går att överdosera. Jävla paracetamol. 
 
Spelat Yatzy med min bästa "Yatzy vän" här på avdelningen som varje kväll, det avleder nog kvällsångesten som allra bäst. Tabletter är inte alltid bäst.

Kommentarer
Postat av: Emma Miranda Ester

Vi fixar detta tillsammans! Vi ska klara oss ur detta, hur jävla svårt det än är. Vi ska träffas och må bra. Jag håller tummarna, och skickar en miljader styrkekramar ♥

2013-11-09 @ 10:27:30
URL: http://emmamirandaester.blogg.se
Postat av: fortis

du är en kämpe

2013-11-09 @ 20:16:24
URL: http://fortis.blogg.se
Postat av: A

Kramar om jättemycket!!

2013-11-10 @ 22:13:55
URL: http://annmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0