greece

Imorn far jag till Grekland med pappa, egentligen vet jag inte om jag vill. Ska bli skönt att slippa det gråa regniga vädret och allt som har med sjukhus att göra. Det ska bli skönt med sol och värme men samtidigt, näe.
Jag drömmer mardrömmar om att jag är utomlands och folk dör, jag får panik av att blunda och hela jag gör ont av en saknad och tomhet som inte går att beskriva. Så egentligen känns det som allt kvittar, för jag orkar inte bry mig om något.
 
Jag har insett att folk tror det är över, men allt gör mer och mer ont för varje dag som går, saknaden blir värre och värre. Men jag sväljer och sväljer, "det är ju bra nu" som jag fått höra, fan heller vill jag skrika tillbaka och det gör jag när jag orkar. Jag mår inget vidare alls och biter mig i tungan för att hålla ihop. 
 
LPT permission och Grekland väntar, jag ska försöka använda min systemkamera där nere i värmen tänkte jag, första gången på flera månader! Så bilder kanske ni får se några sen. Så idag jag ska packa lite nödvändiga ting och sådär och jag får eventuellt besök också.
 
See you! 
Tänkte försöka gå omkring typ såhär och bli liiite brownie iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0